Duties

Pred pár týždňami, po tom, ako sme sa vrátili z krajiny tulipánov, som denno-denne otvárala Turekovu Didaktiku. Čakala ma obhajoba atestačnej práce a atestačná skúška. Šťastlivo mám po všetkom, ale kým som si to uvedomila, pár dní mi to trvalo... potom sa dostavil pocit úľavy, spadol
mi kameň zo srdca a pocit, že námaha vie byť odmenená. Odmenou môže byť niekedy len dobrá správa z úst lekára, inokedy papier s potvrdením, že človek uspel, ako v tomto prípade... no potom prišiel aj pocit ďalších povinností. Okrem tých bežných to bola organizácia zážitkového vyučovania angličtiny s názvom Deň britskej kultúry u nás na škole. Inšpirácie bolo veľa a ešte stále jej dosť ostalo aj nabudúce... Čas príprav sprevádza vždy hektika a obavy, či všetko klapne, ale dnes som prichádzala domov s radostiplným pocitom spokojnosti... vďaka deťom, vďaka zúčastneným kolegom i našim hosťom.
Few weeks ago, after returning from Holland, I was opening "Didactics" by I.Turek daily. I had to study to pass an attestation exam. Fortunately, that' s over! However it took me few days I came to realize it.. suddenly a nice feeling of alleviation appeared, it took a load off my mind and I could feel that my efforts were rewarded. Sometimes that´s only good news from the doctor, in another moment that´s a piece of paper with a confirmation that IT has been done... as in my case... Although another feeling came just after the previous one, the feeling that the time passes quickly and I have to work again. Except my daily routine, I had to arrange a special day in our school - British Culture Day. There were lots of inspiration... and there are still lots of it for the next time :) The time of  preparation is always hectic and I was a little bit worried, too. Today, I came home happy, good-tempered and satisfied thanks to our pupils, thanks to my presented colleagues and our guests.






Comments

Popular Posts