3 x 3

On the Czech blog, there was a call made by a photographer and a traveller Dáša. The call is about publishing 9 photos, 3 belonging to one topic. You can choose any topic. The call finishes by the 23rd of February and these are my photos made and chosen for 3 x 3 call. All photos were taken during my last stay in Finland. The country I visited in 2020 with my pupils as a part of our Erasmus+ stay.

Na blogu Cestou necestou vyhlásila cestovateľka a fotografka Dáška výzvu 3 x 3. To znamená 3 témy a na každú tému 3 fotografie. Výzva trvá do 23. februára a tu sú tie moje vybraté fotografie. Všetky boli urobené počas môjho posledného pobytu vo Fínsku. V krajine, ktorú som navštívila v r.2020 v rámci Erasmus+ projektu s mojimi žiakmi.

1. topic/téma: Finnish nature/Fínska príroda





2.topic/téma: food/jedlo


 3.topic/téma: faith/viera




Comments

  1. Milá Jolano, moc děkuji za zapojení se do výzvy. Příspěvek z Finska tu ještě nebyl, takže jsem ráda za Tvé zpracování. V přírodě je krásně jak u vás, tak u nás. :o) Jéé a ty dobroty, to já můžu, hned bych ochutnala. A téma víra tu ještě nebylo, hezky jsi ji pojala.
    Výzvu jsi zvládla skvěle. Krásný víkend přeji. D.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ďakujem za pochvalu a možnosť zapojiť sa a objaviť nové blogy. 😉

      Delete
  2. Jedna z nejpůsobivějších výzev a zpracování, které jsem viděla.
    Fotografie, od srdce a z dalekého Finska, klobouk dolů, má to atmosféru, ukazuje jinou zemi a navíc pohladí chuťové pohárky. Krása.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ďakujem. Fotky robené síce len cez mobil, ale rada fotím a som rada, že sa páčili.

      Delete
  3. Jezera, jezírka a vůbec všechny vodní plochy jsou moje srdcovky. Jako Ryba prostě vodu musím. V podobném litinovém kastrůlečku jak pro panenky jsem vloni v Hallstattu dostala vynikající Hungargulash suppe a kostely jsou další věc, kterou ráda jak navštěvuji tak fotím. Já ne z důvodu víry, ale vždy tam tiše vzdávám hold stavitelům.... a i kvůli vůni kadidla ;-)

    ReplyDelete
  4. Krásně pojaté. Příroda nezklame, učarovala mi ta prostřední fotka se zapadajícím sluncem, traviny rostoucí ve vodě jsou jak živé, jako by stačilo natáhnout ruku a dotknout se jich. A pak poslední fotka, svíčky, ta má úžasnou atmosféru. Zdánlivě jednoduchá a prostá fotka, ale velmi působivá zvlášť v kontextu s tématem, k němuž je použitá. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ta sviečková fotka je jedna zo srdcových fotiek. Urobená v Helsinkách v katedrále, nie je to hocijaká sviečka, ale tá, ktorú som si zapálila ja.

      Delete
  5. Krásné fotky! Příroda a jídlo nikdy nezklamou ;)
    Ráda nahlížím do jiných zemí.
    Krásný den.
    Ilona

    ReplyDelete
  6. Zajímavé fotografie. Díky, kochala jsem se. Přeji pěkné dny.

    ReplyDelete
  7. Krásné fotky ze zajímavé země. Ráda jsem se seznámila s tvým blogem.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ďakujem za návštevu na blogu, už si asi zistila, že mu chýba systematickosť, pretože všetok čas venujem teraz Erasmus projektom, aby vycestovali žiaci - videli a tvorili si kritické myslenie...

      Delete
  8. Krásné fotky, super nápad. Je to zase něco zcela jiného.
    Pěkný večer.
    Jitka

    ReplyDelete
    Replies
    1. To je fajn, že je to zcela jiného. To ma celkom teší. 🤩

      Delete
  9. Krásné fotky a tři báječně vybraná témata. Ktajina ve Finsku je úžasná. :-)

    ReplyDelete
  10. Moc ráda jsem se díky výzvě podívala do Finska a poznala krásnou přírodu, něco z gastronomie i života.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Potešenie aj na mojej strane.

      Delete
  11. Krásně splněná výzva. Pokochala jsem se přírodou, atmosférou i pamlsky.
    Přeji hezké nedělní odpoledne. Iva

    ReplyDelete

Post a Comment

I will be happy if you leave a comment :-) Do not forget to leave your name!

Popular Posts