Spring inside

Tento víkend neustále pršalo. No my sme si doma už urobili jar. Opäť sme sa po niekoľkých mesiacoch vrátili k žltej, ktorá rozžiarila našu domácnosť, a mne tá premena, ako vždy, urobila hroznú radosť. Pribudlo aj niečo nové - kuchynská chňapka s podložkami v žltom, ktoré som si ulovila v povianočnom výpredaji v Coin Case. Asi nemusím opisovať, aká som bola nadšená, keď som ich v obchode zbadala!?! Žltých vecí v obchodoch nie je väčšinou veľa, sú to skôr ojedinelé kúsky, po ktorých siahne taký fanatik ako ja. 

S jarnou premenou som si uvedomila, že by som si celkom rada ušila žlté patchworkové vankúše do spálne. Iné, ako ten na obrázkoch. Patchworkový vankúš na zrekonštruovaných kreslách (pôvodne boli červené a veľmi zachovalé, keďže boli súčasťou izby pre návštevy) bol môj prvý patchworkový výtvor asi desať rokov dozadu, v čase arte-šijacej terapie počas chemo. Urobila som ich vtedy neúrekom, no ostal mi len tento jeden. Rada ho vyberám práve v čase, keď sa všetko prebúdza k životu.

It rained a lot during the weekend. However, at home, we made spring. We picked up some of our yellow stuff again after a few months. It brought light into our home and this changement made me fell well - it was so joyful! There are also some new things - a new yellow kettle holder with textile pads, I bought them during a Xmas sale in Coin Casa. I needn't describe you how I was excited when I saw them, need I!? Usually, there are no many yellow things in shops, you can rarely find them and so only the fanatic as I am inside, can appreciate it.

Making a spring redesign at home I realized I would like to sew new patchwork pillows into our bedroom, in yellow of course. Different patchwork pillow than you can see on pictures here. This patchwork pillow on those repaired armchairs (they were originally red and in a very good condition as they were placed in a room only for visitors) was my first one. It was made nearly 10 years ago when I was using arte-sewing therapy against my cancer battle. I made them quite a lot, but only this one left. I like to use it especially when everything is waking up into new lives. 



Comments

Popular Posts